از حالا به بعد بگذار شمع ها روشن بمانند!
حالا که دیگر تو نیستی،
تا دوباره شمع هامان را باهم فوت کنیم،
بگذار روشن بمانند، در تاریکیِ من .
منِ آن روزها
شمعی را اگر خاموش میکرد،
به پُشت گرمیِ روشنیِ تو بود!
تو اکنون رفته ای
و تاریکی مرا می ترساند!
از حالا به بعد اما
بگذار تا تمام شمع ها
_ هــــزاران شمع _
روشن بمانند،
که من "هـــــزار ساله" شده ام
بی تو
8 اردیبهشت 94
عبور آستيگماتی...ما را در سایت عبور آستيگماتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12